Gyakran ismételt kérdések
Lehet állatot bevinni?
Az étterembe háziállatok nem hozhatók be.
Van dresszkód?
Nincs meghatározott dresszkód, de kérjük önöket, hogy öltözékükkel tiszteljék meg éttermünket és vendégeinket.
Ajánlott asztalt foglalni?
Éttermünk foglaltsága változó, így ajánlott az előzetes online asztalfoglalás.
Lehet SZÉP kártyával fizetni?
Igen, éttermünkben van lehetőség OTP, K&H és MBH SZÉP-kártyás fizetésre helyszíni vásárlás és online rendelés esetén is.
Mivel tudok fizetni?
Készpénzzel, bankkártyával, illetve SZÉP kártyával (OTP, K&H, MBH). Emellett Continental Hotel Budapest szállodánk vendégei számára van lehetőség felterhelni az összeget a szobára.
Van szervizdíj?
Igen, éttermünkben 12%-os szervizdíjat számítunk fel.
Ételallergia, ételérzékenység esetén mi a teendő?
Kérjük, amennyiben allergiás, vagy egyéb ételérzékenysége van, azt előzetesen jelezze éttermünk felé. Amennyiben ez nem történt meg, feltétlenül hívja fel a felszolgáló/teremfőnök figyelmét. Emellett kérjük, rendeléskor vegye figyelembe az étlap végén feltüntetett allergén táblázatot.
Rendezvényre ki lehet bérelni az éttermet?
Igen, bizonyos feltételekkel van lehetőség éttermünk helyiségeinek kibérlésére. Ilyen igényével kapcsolatban kérjük, írjon a sales@zeinahotels.com e-mail címre.
Klimatizált az étterem?
Igen, éttermünk klimatizált.
Gyerekbarát az étterem?
Éttermünkben nincs kihelyezett játszósarok és/vagy mediátor, de örömmel látjuk vendégül az apróságokat is, akiknek külön gyerekmenüvel, illetve igény esetén etetőszékkel készültünk. Emellett mozgássérült mosdónkban pelenkázó is rendelkezésre áll.
Autóval érkezem, van lehetőség parkolásra?
Igen, éttermünk mélygarázsa a Nyár u. 5. szám alatt található. A parkolás vendégeink számára ingyenes, melyhez a recepción be kell mutatni az étteremben kapott blokkot.
Hol tudok az étterem eseményeiről érdeklődni?
Éttermünk különféle programjairól az aktuális információkat weboldalunkon, illetve facebook oldalunkon találja.
Nem tudok/tudtam megjelenni a programon (pl. borvacsora), mi a teendő?
Utalványaink nem értékesíthetőek, értékük nem visszatéríthető, nem válthatók készpénzre, valamint értékükből nem áll módunkban visszaadni. Kérjük, amennyiben mégis szeretné velünk felvenni a kapcsolatot, írjon nekünk az araz@araz.hu e-mail címre.
Ajándékutalvány meghosszabbítására van lehetőség?
Ajándékutalványaink érvényességi idejének hosszabbítására nincs lehetőség.
Hogyan tudok ajándékutalványt vásárolni?
Éttermünk weboldalán (www.araz.hu) “Rólunk – Ajándékutalvány” menüpontja alatt különféle összegű utalványokat vásárolhatnak, illetve programjainkra is itt válthatnak jegyet.
Mozgáskorlátozottak részére van mosdó?
Igen, éttermünk rendelkezik mosdóval mozgáskorlátozottak részére.
Házhozszállításra van lehetőség?
Nem, éttermünkben nem elérhető házhozszállítás.
Kérhetek áfás számlát?
Igen, áfás számla igénylésére van lehetőség, azonban kérjük, ezt még a számla kérése előtt jelezze.
Panaszom van, kihez fordulhatok?
Kérjük, amennyiben panasszal szeretne élni, írjon nekünk az araz@araz.hu e-mail címre.